onsdag 22. juli 2015

Tips til barnebursdagen / Kids' birthday party inspo


Det er så mye lekkert som finnes av inspirasjon på nettet. 
Og mange som legger tid og krefter i flotte arrangementer til selskap
Barnebursdager er ikke noe unntak
Her er litt inspirasjon som jeg har samla som jeg gjerne deler videre. 

Her er mye som ikke koster noe nesten
Og neida - alt må ikke matche for at det skal bli en kjekk bursdag! :)



la barnet glede seg lenge, og få være med på forberedelsen. lag invitasjonene selv :)





vimpler i papir eller stoff hever party-faktoren :)


tips til oppheng av ballonger 



lokk til glassene av perler :) 





 


godteri servert i enkle kremmerhus. 


tips: bland bakepulver og eddik og tapp gassen
i stedet for å kjøpe Helium i ballongene




sy godteriposer av papir


ballonger med papirstilk blir til frukt! :) 


kilder: Mrs Hardy blogg, Hapel blogg, Marie Friis,
Living sweet living dk, Oh happy day blogg,

<3 p="">


Vi er nyss hjemkommet fra ferietur
Nå skal jeg kose meg å bla i bildene vi har tatt.
så må jeg få lov til å lage en liten ferierapport :)

Håper alle har gode sommerdager
klem fra Åpent^hus


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...