onsdag 4. februar 2015

Støvete jordfarger / Dusty earth tones


Jeg blir visst aldri lei disse avdempede fargetonene.
En eller anna psykolog eller psykoanalytiker ville sikkert
forklart meg hvorfor det er slik.
jeg syns i alle fall de er så behagelige.
gir meg ro. :)

I dag deler jeg noen inspirasjonsbilder
av støvete farger i jordtoner.















kildehenvisning i filnavn
høyreklikk og velg Lagre som


hilsen Åpent^hus
som har planer om å skrive litt mer nå :)



I neste innlegg
kule retrolamper




3 kommentarer:

  1. Da må jeg bare legge igjen en liten hilsen! Flott, har savnet skrivinga di. Glede meg!
    Og hm, så rart at kommentarene ikke vises)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Enig! Litt fristet til å prøve meg på de rødbrunrosa tonene i det nye fargekartet til Jotun. Nude og dusty og mulberry. Nydelige farger. Og litt skummelt med så mye farge, og pastell atpåtil. Jeg har holdt meg til dempa burgunder, brent oker, teak, hvitt, grå og sort i ett par år. Jeg har en matt, dyp burgunder treseter. Skal tro om det ikke hadde vært litt spennende å ha nude, og støvete rødbrun i den? :)

    Helgehilsen fra Berit

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...