tirsdag 3. september 2013

Tidløst skandinavisk / Scandinavian beauty

- Vi har vært tålmodige og bygget opp hjemmet over tid. Vi er ikke opptatt av interiørtrender, men vi er fascinert av skandinavisk designs tidløse enkelhet, sier Nina, om hjemmet hun deler med Terje på Lagåsen i Bærum. Dette- fortjener så avgjort et innlegg på Åpent^hus-bloggen. :)

Nyt bildene fra det fine hjemmet deres.









bilder: bo bedre
(god grunn til å kjøpe denne månedens utgave, spør du meg) :)


I neste innlegg
skyer



4 kommentarer:

  1. Veldig lekkert. Men jeg personlig synes det kan bli litt kaldt i et hus uten bokhyller.

    SvarSlett
  2. skjønner hva du mener @Barbarella.
    kan jo hende de har det :)
    bokhyller og grønne planter pleier å funke for meg :)

    SvarSlett
  3. Flott hus!
    Vil du se bokstavene jeg vant hos deg foe en tid tilbake, kan du ta en titt på bloggen min. Det ble veldig bra syns jeg! Takk igjen:-)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...