lørdag 20. juli 2013

Et barndomshjem / goodbye childhood home

Herr Åpent^hus barndomshjem har vært ute til salgs.
Det har vært spesielt for han å skulle pusse opp, sortere, rydde og tømme det huset han har vokst opp i.
Og jo finere det har blitt, jo vanskeligere har det blitt for han.

Nå er det solgt. Til ei kjekk dame med barn, som sikkert kommer til å fylle huset med nye gode minner.
Når jeg først jobba med å forberede huset for salg, kunne jeg likeså godt leke meg litt med kameraet også.
Her er bilder som ikke fikk plass i boligannonsa. :)





noen som kjenner igjen en og anna ting fra Åpent^hus-huset? :) 














Gode Røsslyngveien. 


I neste innlegg
gjenbruk


3 kommentarer:

  1. Det er vemodig når man mister barndomshjemmet,det ble i alle fall veldig fint;)

    SvarSlett
  2. Har ikke vært aktiv på bloggen min på lenge. Tror du vil finne forklaringen på min blogg, om du leser mine sist to innlegg. Vil gjerne rette fokus på slike mennesker som finnes i samfunnet vårt. Jeg ble nesten ødelagt psykisk. Har vært singel i mer enn 2 måneder nå og skal snart flytte til en leilighet som trenger oppussing. Har tenkt å oppdatere når tiden tillater det.

    Håper du koser deg i ferien.

    Klem fra Bergen.

    SvarSlett
  3. Fine bilder, og godt jobba! :)
    Håper det hjelper mannen å tenke på
    at flere vil skape fine minner i huset!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...