torsdag 20. oktober 2011

Litt av en kåk / Airy and modern

Tid for å drømme seg bort i avsindige mengder med kvadrat, mildt klima og høye budsjett. Dette huset ligger i Mexico City, og er av den stramme, moderne sorten. Massevis av plass her...



Bygd i atriumstil - i vinkel og min deilig hage på alle kanter. 






stilig inngangsdør?




Lys fra flere kanter må være deilig på dagtid.
Her er det jo ikke innsyn.
Men hvordan føles det når det er mørkt ute?
(noen som har erfaring?)



Et rom i rommet gir lun og god stemning til den runde spiseplassen. 




kanskje litt vel glansa på kjøkkenet?




flott trapperom med overlys.



Jeg syns kanskje det er utenfra dette huset ser flottest ut - 
arkitekturen og hagen og de store vindusflatene. 

Inne: Lys og luft og glatte flater. Lett å like i slike varme klima, er det ikke?

Liker du slike hus?

Kilde: Freshome.


I neste innlegg
 mid-century modern i Oregon

7 kommentarer:

  1. Ville nok følt meg litt på utstilling... Men fint er det :)

    SvarSlett
  2. FANTASTISK!! Hadde jeg bodd slik tror jeg rett og slett ikke at jeg hadde reist bort noen gang!! Bare vært hjemme!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  3. Ja takk, jeg vil gjerne ha dette huset! Hadde passet utsikten min perfekt;)

    SvarSlett
  4. Vanvittig flott hus! Må være fantastisk med alt dagslyset.

    Ang kalenderen min så vet jeg at ukeplan funker fint for oss, men vi driver å bygger på huset, så akkurat nå i tiden etter at jeg lagde kalenderen på veggen har jeg ikke fått brukt den for vi har så mye nye møbler som har blitt levert som vi har stabla i denne stua! Men når vi kommer oss på plass blir nok kalenderen flittig brukt!
    Valgte å lage kalenderen med dager isteder for tall fra 1-31 rett g slett for at jeg er mer inne i dagene enn hvilken dato vi er på ;) Men du får jo kjøpt ferdige kalendere også til å ha på veggen ;)

    http://hviit.no/ds_product_info.php/products_id/306

    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Heija! Jeg liker det ikke - er slett ikke hekta på vindusvask, heller ;)

    Ha en minnerik helg =)

    SvarSlett
  6. Kunne flyttet rett inn!
    Var utrolig stilig utvendig!
    likte ikke alt innvendig, men det kunne jeg ha ordnet på slik det ble litt mer oss! ;)
    Elsket hagen, beplantning osv.

    Innsyn hadde jeg ordnet med lameller eller rullgardiner. :)

    SvarSlett
  7. Wow, for en arkitektur! Veldig tiltalende! Løsningene inne så jo bra ut, men interiøret var ikke så nordisk av seg. Men kult!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...