lørdag 30. juli 2011

Dejlig dansk ved sjøen


Dagens innlegg er viet et "dejlig dansk" hus ved Vadehavet.
Med en beliggenhet de fleste ville ha elesket - rett ved stranda!


Med solplass i le for vinden.

Og eget utkikkspunkt.




takterrasse i andre etasje i forlengelsen av stua




lyst og luftig


hvit høyglans trapp.
brede fine gulvplank fra Dinesen


Bulthaup kjøkken
(litt vel asketisk for min smak, men flott å se på)


utsikten fra soverommet...


konglelampe i trappegangen viser fint utenfra også.
utelamper: Toldbod, Louis Poulsen.

Viste nylig et annet flott "dejlig dansk".
Her er det, for de som ikke fikk det med seg.

Kilde: Bo bedre dk

I neste innlegg
noe fra Åpent hus-huset

5 kommentarer:

  1. Å fyttikatta!
    Ja takk!
    Og med muffinlampa takk :)

    SvarSlett
  2. herlig inspirasjon!

    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Hei - og takk for hyggelige hilsen inne hos meg:) Bloggen din er skikkelig lekker, og jeg gleder meg til å følge deg videre:) Huset som du viser i dette innlegger er bare fantastisk! Tenk å kunne ha bod i et slikt??? Ha en trivelig søndag! Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei.

    Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Du må gjerne vise frem noen av putene mine, det er bare koselig.:) jeg skal lage flere putetrekk i løpet av uken, og har allerede mange planer for hvordan de skal bli.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...