mandag 31. januar 2011

Budeiesøm



På en gård et sted i Norge. I de dype skoger. Der bor Nina. Ei frisk og søt dame i sin beste alder. Med flotte og aktive barn,  en mann som spiller gitar, gårdshund og tre katter. Dette er sted med historie. Nina er fjerde generasjon som bor på gården.

Denne dama har sansen for estetikk. Hun er glad i retrostil og en kløpper på fargekombinasjoner. I tillegg trives hun foran symaskina. Dette har resultert i ei lita "nettbud" med egenproduserte ting, og en blogg fylt med kreative prosjekter, hverdagsbetrakninger og flotte foto. Jeg kan ikke annet enn å spre ordet videre. Dette er en blogg som er verdt et besøk. :)





Og selv om Åpent hus ikke kan være fylt av Budeiesøm i alle rom (og det er nok ikke Budeiehjemmet heller), skal jeg nok alltids finne noen steder som kan få seg en fargeklatt fra den kanten. Barnerommet, for eksempel. Og så blir jeg alltid litt mer romantisk i stilen når det blir sommer. :) (Er det bare meg?)

Dette er ting til å bli i godt humør av, ikke? :)

Yngre generasjon Budeiesøm øver ved symaskina.

"Moderne retrostil møter landskapet."


Bloggeren til høyre, for en del år siden, sammen med bestefar.

Og her er bloggeren nå. :)

Etter dette bilderaset av et innlegg skjønner du kanskje at "der er mer der det kommer fra"?
Alle foto gjengitt med tillatelse fra: Dilldall og sånt blogg / Budeiesøm

Åpent hus-lotteriet pågår ennå. > Gratislodd kan tas her.


I neste innlegg
hjem med moderne møbelklassikere

6 kommentarer:

  1. Takk for titten. jeg får titte innom denne kreative bloggeren. Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig godt innlegg. Må innom denne bloggen. Alle tingene hun har laget var fine, spesielt likte jeg bordbrikken og lappeteppet...

    Ha en fin kveld,

    Ingrid

    SvarSlett
  3. HEI ÅPENT HUS:)

    Fine bilder! Skal inn å kikke etterpå! Eg også blir alltid meir romantisk no når det går mot sommer.... (i stilen altså;)

    Du eg husker desverre ikkje kor bildet er fra.. Lurer kanskje på om det var ein blogg som heite 79 ideas.. kanskje..

    Ha ein fin tirsdagskveld:)
    og skal bli flinkere å legge ved kilder.

    Beate

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Så artig med dette flotte innlegget om Nina som jeg har truffet to ganger. Hun har de nydeligste retrostoffer og er superflink til å sy og så byr hun veldig på seg selv på den fine bloggen sin.
    Ha en finfin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Heisan igjen!
    Takk for hyggelig tilbud! Selvfølgelig sier jeg ikke nei. Bruk akkurat det du vil av bilder fra bloggen min. Spennende!
    Det er litt morsomt å se hva andre biter seg merke i.
    Ha en fin kveld videre!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Wow!
    Takk for tipset, og kjekt at du er med i min give-away!
    Skal sjekke ut den bloggen med det samme;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...