tirsdag 21. desember 2010

kommode kommoder 2

Klart for en ny 10-av-det-samme-utstilling her hos meg. I dag er det kommoder som gjelder. Jeg synes det er morsomt å se hvor forskjellige de kan være, selv om de fyller samme funksjonen.

1) rum id

2 og 3) Glissando kommode. Inspirert av musikk. Laget av John Goulder


4) Iannonne mid century


5) Den klassiske hvite Montana. Her hos Macmatre blogg.


6) En av de oppussa bruktfunna hos Kvirrevitt blogg.


7) Og her er en til.

8) Av Boris Denler. Ser ut som en stabel trefjøler, men er faktisk en kommode.


9) Skap/kommode i gammel stil hos Fjeldborg blogg. Kjempefin.


10) Numbers up bombe chest.



I neste innlegg
blir det vakker dansk julepynt

4 kommentarer:

  1. Hei
    Fint innlegg. Nr 10, den svarte likte jeg :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Heisann:-) Så mange fine kommoder!! Jeg holder en knapp på montana og den grønne og hvite retro sjenken. Sammen er de to min stil:-)

    Ha en nydelig jul:-)

    SvarSlett
  3. Heia på du :)
    en fin og kald vinterdag for et par uker siden gikk jeg forbi en bruktbutikk og der stod nr 7 og smilte til meg. Jeg plukket den opp og bar den hjem. Usikker på om jeg skal ha den på stua eller på barnerommet. Kanskje male den hvit?
    Klem fra venninna di som bor i å-skogen ;)

    SvarSlett
  4. Mange fine kommoder ja. Tror jeg likte de hos kvirrevitt best.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...