fredag 12. mars 2010

Putekrig 4

Her er et nytt bidrag (eller faktisk to i ett) til putekrigen. Hvis du er ute etter inspirasjon til fornying av sofakroken, kanskje det kan være en ide å unne seg bare et par nye puter? Små detaljer kan utgjøre stor forskjell!

Disse herlige putene er fra Polyvore.
 

Ser ikke dette friskt og fristende ut?

Disse to fine sammenstillingene over er laget av Cosifantutta blogg.

Smeller like gjerne til og presenterer ett merke til jeg som har mange fine puter. Dobbel putekrig!
Disse er som du ser i mer avdempede farger, fra Ferm living






Noe som falt i smak? :)
Jeg er på vei til å bestille puter fra Putekrig 3. Men det viste seg ikke å være så lett å få bestilt fra Norge. Jobber fortsatt med saken!

Putekrig 3

Ah - nå kom helgastemninga plutselig over meg! :) I kveld skal jeg faktisk på home-party av alle ting! Å se nydelige barneklær. :) (Pompdelux) Det er ikke ofte jeg er på sånt. Selv herr Åpent hus mente jeg burde kjøpe noe av dette til ungene! :) Det skal bli litt gøy! :)

Ingen som kommenterte noe forslaget mitt til blogglotteri, i forrige innlegg, forresten...? Ikke interessert?? ;)
Ha ei riktig god helg!!

I neste innlegg
blir det helt nye hjemmebilder fra Åpent hus!

8 kommentarer:

  1. I almost bought a pillow similar to the one with the birds, from Kremmerhuset.

    SvarSlett
  2. hei, I can not open the links for Putekrig 1,2,3...

    SvarSlett
  3. Mange herlige puter du har funnet. Her i heimen er det kun jeg som setter pris på sofaputene, visse andre synes de bare er i veien....Jeg hadde nylig PompDeLux party, superflotte klær og stor suksess blant mødrene i området. ☺

    SvarSlett
  4. jeg elsker puter...
    for tiden er mine sofaputer i sølv ! haha
    de har jeg ikke blogget enda... ;)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du finner! (har jeg sagt det før...?) Puter i lange baner, - stadig noe nytt å la seg begeistre av.

    SvarSlett
  6. Takk for kommentar inne hos meg! Så den ikke før idag jeg skjønner du:)
    Fin blogg du har! Til inspirasjon og glede!:)
    Hiv deg med og bli med i inspirasjons-fredag:)
    Har startet Fargedryss Interiørdesign, og vi har planer om å legge ut vakre bilder av interiør&hjem til inspirasjon på bloggen hver fredag.
    Fint om du vil bli med!:)
    Ta en titt: fargedryss.blogspot.com

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint gitt! Jeg har forresten en award som venter på deg inne på bloggen hos meg.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Klem fra Siddismamma

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...