søndag 6. desember 2009

Lune tekstiler og utfordring

Vel tilbake etter en herlig helgatur! Takk for alle de gode tipsene. Vi storkoste oss!

Her er noen bilder av tekstilene i sofaen i Åpent hus for tiden. Syns det var vanskelig å finne passende farger, mønstre og teksturer i butikkene, så her ble det  blanding av putetrekk henta frem fra skapet og et par sydd til på gamle symaskina mi.



Så har jeg altså mottatt en utfordring fra både Floras frue, Huset på planen og Moderne Retro.
På tide å fundere ut noen svar! :)
Takk for utfordringen fra Avdelingen også
- håper det er greit at jeg slår sammen til et svar.



Tre ting jeg husker som det var i går
Kanskje litt forutsigbart, dette, men hva er viktigere i min verden enn familien min??
1) Alvoret, kjærligheten og høytiden da jeg og herr Åpent hus lovte hverandre evig troskap
2) Urfølelse og ren lykke da min førstefødte ble lagt på magen min for aller første gang
3) Overraskelsen da lillemor dukket opp i synsranden (i akuttmottaket - lynlevering, gitt!)


Tre ting jeg misliker
1) At folk behandles urettferdig - alle har krav på likeverd og respekt.
2) Uetterrettelighet - man må kunne stole på folk
3) Å vente

(Av interiørting må det bli lysrør, uplights og nips/rot)


Tre ting jeg liker godt
1) Familien min
2) Fritid
2) Sol og varme

(av interiørting må det bli naturmaterialer, skandinavisk design og gamle klenodier)


Tre blogger jeg besøker daglig
Varierer - se i bloggrollen min.


Tre sanger jeg hører på for tiden
Jeg elsker musikk og velger ofte radio for å høre litt av hvert.
Sanggruppen min tar juleoppdrag for tiden: og Carola's Himlen i min famn i vårt eget arrangement synger inni hodet mitt ganske ofte! :) Nydelig.


Tre tv-program jeg liker å se
Må ærlig innrømme at tv-titting har måttet vike kraftig etter at blogging ble en hobby for noen måneder siden! :) I helgene ser jeg og herr Åpent hus ofte "Being Erica" (kanadisk serie) "30 Rock" og "Modern family"  (begge amerikanske humorserier). Ellers liker jeg godt mellommenneskelige Oprah og skandinaviske oppussingsprogrammer.


Tre bloggvenner jeg vil gi utfordringen videre til

2 kommentarer:

  1. Nydelige puter, veldig herlig mix!!!
    Skjønne bilder med solglimt, heldige dere:) Her er det bare ruskevær, med sterk vind:(
    Koselig å lese om deg, og tusen takk for utfordringen, er ikke så veldig flink på dette, men jeg skal selvsagt prøve:)
    Ha en fin ukestart!
    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Heisann!!!

    Hehe, må la av den "LYSRØR-KOMMENTAREN", hehe helt enig! Værste er når de ikke er tildekket.. hehe

    Takk for kommentar på siden min. Ja strålende Julebord. Deilig med en kveld med god mat og uten min datter (missforstå meg rett ;-)

    Artig å lese utfordringen din. Jeg stopper alltid opp med sånne, og må lese litt. Helt enig med den tv-tittingen, hehe, får jammen meg ikke tid til mye blogging, hobbyer og tv etter unge-legging. Og nå er det i tilleg jul og gaver og det som hører med, som også tar tid. Apropo: kakemenn-deig i kjøleskapet... jaja-- da blir det ikke mer blogging i kveld;- hehe...

    Ha en fin uke!!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...