lørdag 14. november 2009

Veggpryd



Jeg har ikke kommet så langt som til å anskaffe noen selv, men finner glede og inspirasjon i å se hvordan andre eksperimenterer med veggmerker (wallstickers) som dekor.



I dag har jeg bare lyst til å kose meg med noen av bildene jeg har samla meg i det siste.


Jeg elsker blomster og sommerfugler.
Dette er små dekorblomster (3d) man setter utenpå.
Så skulle jeg hatt noe veggpryd, måtte det nok være noe i den stilen.



Tøft hvordan et lite motiv på klistremerke kan "gjøre noe" med veggen og rommet, slik det gjør! :)





Ellers kunne en diskret liten kvist vært tøft i gangen.











Disse skjønne fuglene på ledning kunne vært tøft høyt oppe på veggen i gangen.
I et rom der man kanskje ikke forventer dekor. Overraskende og anerledes. Kunne vært artig.
Det samme med figuren i trappa under.




Hvis man har et motto eller et sitat man liker spesielt godt,
kan man jo alltid få laget det selv.
Men da må man altså tåle å se på det hver dag! ;)


Panicdesign, Boligfryd mm.

I morgen
må alle med kjennskap til
Trondheim by
ta en titt innom Åpent hus!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også at mange wallstickers er fine og dem du viser her kan jeg også godt lide. Jeg tror dog, at jeg ikke ville vælge de 3-dimensionelle, da jeg er bange for, at de vil samle en masse støv her hos mig. Ha en fin lørdag aften. Hilsen tempo-Bente

    SvarSlett
  2. Mange fine wallstickers! Jeg liker spesielt godt sommerfuglene og fuglene som sitter på greina!
    Har mange ganger vært nære på å bestille noen, men så har det aldri blitt... Klarer ikke å bestemme meg om jeg synes at det er noe "alle" har, og at jeg derfor skal holde meg borte:) Samtidig er det jo en enkel måte å sette litt personlig preg på en vegg eller to!
    Alt man skal fundere over....:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...